ENNEK A FILMNEK A FORGALMAZÁSI JOGA LEJÁRT.
Mihai és barátnője egy hétvégi piknikre indulnak, hogy elszabaduljanak a hétköznapokból, és csak egymással törődhessenek. Ám egy váratlan baleset keresztülhúzza terveiket: elütnek egy prostituáltat, majd összevesznek, mert különbözőképpen akarják kezelni a helyzetet.
Mihai, aki komoly erkölcsi szabályok szerint él, jelenteni szeretné a balesetet, nála sokkal akaratosabb, uralkodó típusú barátnője viszont el akarja tűntetni a nyomokat. Mihai enged a nő akaratának, és úgy döntenek, hogy a holttestet a közeli erdőben rejtik el. Útközben Ana, a prostituált magához tér, és kiderül, hogy a sérülései egyáltalán nem súlyosak. A pár, kihasználva a helyzetet, azzal áll elő, hogy ők találtak rá a sebesült nőre. Ana ezek után vendégként velük tart a piknikre. Ám a lány rövidesen beférkőzik a szerelmesek magánéletébe: bár nem szándékosan, de viselkedésével, kisebb-nagyobb hazugságaival manipulálja a párt, és hamarosan felszínre kerülnek fő kapcsolati problémáik.
A rendező, Adrian Sitaru nagy kockázatot vállalt azzal, hogy a három főszereplő között váltakoztatja a szubjektív kamerakezelést. A film így az olyan áldokumentumfilmek jegyeit mutatja, mint a nagy sikerű Ideglelés – Blair Witch Project és a Cloverfield, ami egyedi hangulatot kölcsönöz az alkotásnak. Ám nemcsak kamerakezelési bravúrról van szó: ez a fajta technikai és narratológiai megoldás sokkal hatékonyabban, látványosabban, és hitelesebben mutatja be a három főszereplő kapcsolati hálójának alakulását, kisebb-nagyobb változásait. A film egyszerre realista és fikciós: egy kitalált történeten keresztül visz színre valós emberi jellemeket és szituációkat.
A román újhullám jeles darabjai közé tartozó Sporthorgászat többek között a Szaloniki Filmfesztiválon és Palm Springs-ben részesült elismerésben.